Підтримка

Innoware здійснює підтримку Microsoft Dynamics NAV, Microsoft Dynamics AX та Microsoft Dynamics CRM після впровадження, що дозволяє отримати максимум користі від системи управління підприємством та гнучко реагувати на зміни бізнес-процесів та бізнес-середовища.

Наші зусилля спрямовані на зниження сукупної вартості володіння системою для клієнтів, ми допомагаємо компаніям підтримувати систему в робочому стані та запобігати перервам в бізнес-діяльності.

Стандартний час реагування на запити ранжується в залежності від ступеня важливості та становить від 4-х до 16-ти годин.

Ми пропонуємо клієнтам декілька варіантів підтримки, які включають консультування через систему управління запитами, а також за допомогою телефонного зв'язку та електронного листування.

Пакет «Модулі для України»

Підтримка для підприємств, які використовують модулі для розрахунку зарплати, бухгалтерського та податкового обліку, розроблені компанією Innoware.

Пакет «Повна підтримка»

Підтримка з будь-яких питань по роботі з системою, вартість якої залежить від кількості звернень та розраховується на погодинній основі.

Пакет «Фіксований»

Підтримка протягом фіксованої кількості годин в місяць за фіксованою вартістю, які можуть використовуватись клієнтами для внесення змін до системи, створення і модифікацій звітів, навчання персоналу тощо.