Microsoft Dynamics 365 for Sales

Microsoft Dynamics 365 for Sales (Microsoft Dynamics CRM online) – система управління взаємовідносинами з клієнтами. Це інструмент, що допомагає залучати нових клієнтів і будувати довготривалі відносини з існуючими за рахунок продуктивнішої роботи спеціалістів з продажів, маркетингу та сервісного обслуговування. 

Microsoft Dynamics CRM підходить для використання компаніями будь-якого масштабу та роду діяльності. Система може розташовуватись як локально, так і в хмарі чи в гібридному середовищі, що дозволяє працювати найзручнішим чином. Інтеграція з іншими продуктами Microsoft (Office 365, Power BI, Microsoft Dynamics ERP тощо) дозволяє створити єдиний інформаційний простір для максимально продуктивної роботи. 

Переваги

  • Гнучка адаптація під потреби та специфіку компанії
  • Зручні інструменти для аналітики даних
  • Легка інтеграція з іншими продуктами Microsoft
  • Простий та зрозумілий інтерфейс
  • Можливість роботи з мобільних пристроїв
  • Можливість розташування у хмарі

Функціональні можливості

  1. Управління продажами. Включає управління зверненнями та продажем, контактами та клієнтами, в тому числі ведення історії взаємодії та документообігу. Планування і прогнозування продажів. Аналіз конкурентів і програних угод. 
  2. Управління маркетингом. Дозволяє здійснювати сегментацію споживачів, тестувати та запускати різноманітні маркетингові кампанії, відслідковувати їх ефективність за різними критеріями.
  3. Управління обслуговуванням. Включає управління зверненнями та запитами до сервісного центру, ведення історії взаємодії. Управління продуктами і сервісними контрактами, а також процесами обслуговування. Надає можливість створити центр знань для використання при зверненні клієнтів до компанії.
  4. Аналітика. Система дозволяє всебічно аналізувати маркетингові дані та дані з продажів.

Хочете дізнатись більше про можливості Microsoft Dynamics CRMЗв'яжіться з нами.