CRM-системи

CRM (Customer Relationship Management) система – це програмний продукт, який допомагає керувати взаємодією з клієнтами, маркетинговими заходами, етапами продажу або сервісного обслуговування за рахунок автоматизації цих процесів.

CRM система надає спеціалістам відділу маркетингу і продажів ефективні інструменти для роботи з потенційними та існуючими клієнтами від моменту першого контакту до здійснення продажу та подальшого обслуговування.

Система корисна тим, що дозволяє систематизувати базу існуючих контактів, створювати алгоритми, за якими відбувається цикл продажів, аналізувати ефективність проведення маркетингових заходів, якість роботи відділу продажу або сервісу, планувати їх активність тощо. Таким чином, впровадження CRM системи сприяє підвищенню продажів та покращення якості обслуговування клієнтів.

Microsoft Dynamics CRM використовується провідними компаніями в усьому світі. Окрім широкої функціональності та гнучкості налаштування, перевагою Microsoft Dynamics CRM є також можливість легко інтегруватися з іншими застосунками Microsoft (наприклад, Office 365 або Microsoft Dynamics ERP), що дозволяє створити єдиний інформаційний простір для спільної роботи.